loading...
معرفی بازی های جدید pc
مهدی بازدید : 126 شنبه 11 آذر 1391 نظرات (0)

 

ژانر: اکشن – ماجرایی – درام

سال انتشار: ۲۰۱۱

حجم: ۱۰۰ مگابایت

کیفیت: ۴۸۰P

زیرنویس فارسی: دارد

خلاصه داستان: داستان انیمیشن در مورد گروه جوانی است که توسط چهار ابرا قهرمان بت من ، فلش ، آکوا من و گرین آرو آموزش دیده اند تا در برار دشمنان مقابله کنند . البته رهبر اصلی عدالت جویان کسی نیست جز سوپر من محبوب . این انیمیشن با داستانی زیبا و کارکتر های محبوب می تواند شما را به حال و هوای شیرین دوران کودکی ببرد . البته داستان این انیمیشن اینقدر جذاب است که هر رده سنی را می تواند به خود علاقه مند کند…

 

 

دانلود از لینک ترنبیت

دانلود ۲۶ قسمت ( کلیک کنید)

دانلود از لینک مستقیم سرور ۱

برای دیدن لیست کلیک کنید

دانلود زیرنویس فارسی


راهنمای دانلود

1- برای راحتی در دانلود با سرعت بالا لطفا از برنامه اینترنت دانلود منیجر استفاده کنید
2- برای مشاهده فیلم ها با کیفیت بالا به همراه زیرنویس از برنامه kmplayer استفاده کنید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام. من امیر مهدی 12 ساله هستم. این سایت هم خودم ساختم و هدفم راضی کردن شماست. اگر نظری داشتید میتوانید به ایمیل amirmahdi410@yahoo.com ایمیل بزنید یا پایین هر مطلب. ممنونم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    چه نوع سبک بازی را دوست دارید؟
    از کدام کنسول استفاده می کنید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 182
  • کل نظرات : 47
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 32
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 69
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 132
  • بازدید ماه : 132
  • بازدید سال : 7,217
  • بازدید کلی : 86,656
  • کدهای اختصاصی
    دانلود نرم افزار اندروید کسب درامد از پاپ اپ دانلود آهنگ بندری