loading...
معرفی بازی های جدید pc
مهدی بازدید : 139 جمعه 12 آبان 1391 نظرات (1)

دوستان تو این پست میخوام یه برنامه کاملاً نایاب و بسیار مفید رو براتون واسه دانلود بذارم که میدونم به درد خیلی از شماها میخوره مثل من! شده تا الان از وایرلس دیگری استفاده کنید؟ برید بهش بگید که پسورد وایرلست رو بزن تا من استفاده کنم؟ حالا گاه با پول ! و گاه رایگان!؟ اگه پسورد رو به  شما بده که هیچ ! اما نده چی؟ دقیقاً ! کار این برنامه  همینه . پسورد وایرلس ها رو که به سیستم وصله و از اون شبکه داره به اینترنت وصل میشه رو نشون میده . حتی اکثراً  با لپ تاپ خودشون به  وایرلس خودشون وصل میشن که میتونین رمزشو به دست بیارین ، این برنامه که با حجم ۵۰ کیلوبایت و به صورت پرتابل است در کوچکترین زمان ممکن (حدود ۱ ثانیه) پسورد رو به شما نشون میده که برای اولین بار از سافت پند برای دانلود گذاشته شده است.

دانلود با لینک مستقیم با حجم ۵۰ کیلوبایت

پسورد فایل فشرده : www.softpand.com


www.pardad.ir  
 حجم : 82.46 مگابایت   

امنیتی هک و جاسوسی دانلود فایل


www.pardad.ir


حجم : 1.6 مگابایت امنیتی هک و جاسوسی دانلود فایل


www.pardad.ir


 حجم : 9.41 مگابایت امنیتی هک و جاسوسی دانلود فایل


www.pardad.ir


 حجم : 2 مگابایت امنیتی هک و جاسوسی دانلود فایل


سلام.

میخواهم توضیحی در مورد کار هر کدوم بدم!

اولی برای هک ویرایس است.دومی و سومی هم همینطور.

چهارمی اگر کامپوتر شما وبکم داشته باشه به درد شما میخوره.

پنجمی هم برای شکستن قفل انواع سیدی.

مثلا دیدید که بعضی از سیدی یا دی وی دی ها را نمیتوان کپی کرد؟

با این برنامه میتوانید این سیدی یا دی وی دی ها را کپی کنید!

 

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط محمدرضا در تاریخ 1391/08/16 و 19:10 دقیقه ارسال شده است

سلام من اونی که میکه بقیه در ادامه مطلب تو یه سایت کشنی کج برداشتم و دانلودیها هم توی یه سایت دانلود برداشتم ولی در هر صورت من تو رو به اعضام معرفی میکنم
پاسخ : باشه من پمشکلی ندارم.
اگر چیزی خواستی اکه پیدا نکردی از سایتم بردار فقط بهم بگو


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام. من امیر مهدی 12 ساله هستم. این سایت هم خودم ساختم و هدفم راضی کردن شماست. اگر نظری داشتید میتوانید به ایمیل amirmahdi410@yahoo.com ایمیل بزنید یا پایین هر مطلب. ممنونم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    چه نوع سبک بازی را دوست دارید؟
    از کدام کنسول استفاده می کنید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 182
  • کل نظرات : 47
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 32
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 24
  • بازدید امروز : 34
  • باردید دیروز : 32
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 250
  • بازدید ماه : 250
  • بازدید سال : 7,335
  • بازدید کلی : 86,774
  • کدهای اختصاصی
    دانلود نرم افزار اندروید کسب درامد از پاپ اپ دانلود آهنگ بندری