loading...
معرفی بازی های جدید pc
مهدی بازدید : 189 جمعه 08 دی 1391 نظرات (0)

 دانلود بازی Far Cry 3 Deluxe Edition

 

نام بازی: Far Cry 3 Deluxe Edition
پلتفورم : PC
ژانر: First-Person Shooter

زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Ubisoft
مد بازی : N/A
حمایت توسط : Ubisoft Montreal
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد

ساخت بازی های موفق یکی از مهمترین دستاوردهای یک شرکت بزرگ محسوب می شود مخصوصا بازی هایی که در قسمت های مختلف منتشر شوند از جمله بازی Far Cry 3 که در نسخه های قبلی خود سعی کرده است ادامه راه نسخه قبلی خود باشد و با حفظ سبک آن جذابیت های زیادی را هم به آن اضافه کند نسخه ی نخست این سری بازیست که توانست میانگین ۸۹ را در وب سایت گیم رنکیگنز به دست بیاورد
نسخه ی دوم این سری بازی توانست میانگین ۸۴ را بدست بیاورد که نشان از عدم موفقیت در رسیدن به هدف اصلی شرکت یوبی سافت است.)

 

 

 

 

مهدی بازدید : 182 جمعه 08 دی 1391 نظرات (0)

Roads of Rome نام بازی بسیار جالبی است که در این مطلب قرار است با آن آشنا شده و در این روز ها شما کاربران را سرگرم کند. این بازی جذاب که در ژانر بازی های فکری قرار دارد از داستان جالبی تشکیل شده که کاربر در این بازی می بایست با ساختن پل ها و جمع کردن هرآنچه در مراحل مختلف لازم است به مراحل جدید قدم گذارد و در نهایت به راز و رمز بازی دست پیدا کتد. این بازی جالب که از گرافیک بسیار مناسبی بهره می برد علاوه بر این که برای سنین مختلف مناسب است بسیار سرگرم کننده هم می باشد. نقش کاربر در بازی Roads of Rome بسیار روشن است چرا که باید با مصرف مواد غذایی و بدست آوردن توان درختان را قطع کند و جاده ها و پل های چوبی را بسازد ؛ محیط بازی که بسیار زیبا طراحی شده و از رنگ های شادی هم در آن استفاده گردیده نقش مهمی را در ترغیب کاربر برای انجام ادامه بازی ایفا می کند. سرعت عمل و دقت در این بازی بسیار اهمیت دارد چرا که کاربر باید در کمترین زمان ممکن کار جاده سازی را انجام دهد تا به امتیازات بیشتری دست پیدا کند. حرکات انیمیشنی این بازی بسیار نزدیک به واقعیت و جالب است طوری که کاربر واقعا احساس می کند که کاراکتر بازی در حال جنب و جوش برای قطع درختان است. پیشنهاد می کنیم برای سرگرم این بازی جذاب را حتما دریافت کرده و لحظات شادی را با آن تجربه کنید. همچنین دقت داشته باشید بازی نیازی به نصب هم نداشته و به صورت Portable می باشد.

 

قابلیت های کلیدی بازی Portable Roads of Rome v1.0 :
- گرافیک مناسب و موزیک های هماهنگ با بازی
- مناسب برای تمامی سنین
- انجام بازی به سادگی
- داستان جالب بازی
- حرکات زیبا و نزدیک به واقعیت کاراکتر بازی
- عدم نیاز به نصب
- عدم نیاز به سیستم سخت افزاری خاص
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب ۷
- و …

 

 

 

مهدی بازدید : 161 جمعه 08 دی 1391 نظرات (0)

بازی جذاب و اکشن بت من

Batman Arkham City

 

یکی از برترین عناوین E3 امسال Batman: Arkham City بود و ما واقعاً تغییرات بزرگی را در دنباله این بازی نسبت به قبل مشاهده کردیم. اخیراً نمایشی از بازی پخش شده که ما شخصیت هایی مثل Catwoman ،Two Face و Joker را در آن مشاهده می کنیم. در ابتدا بازی، چند خلافکار را نشان می دهد که قصد باز کردن یک گاوصندوق را دارند. این خلافکارها لباس هایی عجیبی به تن دارند، طوریکه نصف لباس آن ها سالم و نصف دیگر آن به نظر سوخته است و ماسکی که به صورت هم دارند، همینطور است. یکی از آن ها می پرسد: "پس کی رئیس میاد؟" دیگری جواب می دهد: "به زودی" اما این رئیس چه کسی است؟ مسلماً با مشاهده این لباس ها معلوم است که آن ها افراد هاروی دنت (Harvey Dent) و یا همان Two Face هستند که نصف بدن و صورتش سوخته و نیمه دیگر آن سالم است. آن ها نگران این هستند که ممکن است هر لحظه Batman به آن ها حمله کند که ناگهان صدای شکسته شدن شیشه ای می آید و ما سایه صورت Batman را مشاهده می کنیم. اما در همان لحظه، صدای یک زن شنیده می شود و ما Catwoman را مشاهده می کنیم و از همین جا گیم پلی شروع می شود و شما باید در نقش Catwoman حساب خلافکارها را برسید. واقعاً نمی توان مبارزات Arkham City را از طریق نوشته شرح داد، چون وقتی با چشم هم آن را نگاه می کنید، باورش سخت است.
Rocksteady تعداد دیوانه واری فنون چندضرب و حرکات رزمی برای هر شخصیت طراحی کرده و خیلی کم پیش می آید که یک سری فنون چندضرب تکراری را مشاهده کنید. حتی در بعضی مواقع می توانید حساب سه نفر را در یک زمان برسید و به لطف شلاق Catwoman می توانید از فاصله دور هم به دشمن ضربه بزنید. مکانیزم مبارزات همچنان همانند قبل بر مبنای سیستم حمله و ضد حمله است که ما چنین سیستم مبارزه ای را در Assassin's Creed هم مشاهده کرده ایم و ضد حمله ها در حقیقت یک سری ضربات تمام کننده بسیار جذاب هستند.


 

 

 

مهدی بازدید : 132 جمعه 08 دی 1391 نظرات (0)

 

 

 

 

 

Serious Sam 3 ، عنوان یکی از جدیدترین بازی های منتشر شده در نوامبر سال 2011 میلادی میباشد.قطعا با نسخه های قبلی سری بازی های سریو سام آشنا هستید.هم اکنون ویرایش سوم این بازی توسط کمپانی Devolver Digital منتشر و توسط استودیوی بازی سازی Croteam ساخته شد.دو سری قبلی این بازی در سال های 2001 و 2002 منتشر شد . این در حالی است که استقبال از دو سری قبلی آن بسیار زیاد بود . شاید به دور از ذهن نباشد که بگوییم دو سری قبل بازی Serious Sam به یکی از زیباترین عناوین بازیهای رایانه ای دنیا مبدل شد . جالب تر آن است که بدانید درست بعد از 9 سال ، نسخه سوم آن منتشر شده است . داستان این نسخه از بازی برگرفته شده از داستان سری اول میباشد که آیتم های فراوانی به آن افزوده شده است و این در حالی است که گرافیک بازی ، پیشرفت به سزایی داشته است.دشمنان شما ، به سان نسخه های قبلی موجودات ناشناخته هستند.نسخه های قبلی تحت عناوین Serious Sam 1 , Serious Sam 2 , Serious Sam HD The First Encounter and Second Encounter روانه بازار شد.سری بازی های سام ماجراجو از روزی که عرضه شد علاقه مندان بسیاری را در سطح جهان نصیب خود کرد.شما از همان اول که وارد بازی می شوید متوجه اصل داستان نمی شوید.شما باید راه درازی را پشت سر بگذارید تا دشمنان را نابود کرده و به سر دسته ی آنها برسید.در این راه طولانی شما از مقبره ها , دشت ها و کوهستان های زیادی باید عبور کرده و آیتم های جادویی زیادی را باید به دست بیاورید تا در این راه و رسیدن به غول آخر موفق شوید.

ژانر این بازی اول شخص است و شما با سلاح های متنوعی که در اختیار دارید، به جنگ دشمنان ناشناخته خود می روید. کنترل بازیکن در این بازی همانند نسخه های قبلی بسیار جالب و به سبک قدیم آن است. موتور گرافیکی بازی با توجه به افزایش توانایی رایانه ها در تحمل پردازش های سنگین، افزایش به سزایی داشته است. اگرچه شما می توانید گرافیک آن را برای انواع دستگاه ها طراحی کنید . یکی دیگر از جذابیت های این بازی، تخیلی بودن محیط آن و بزرگی مکان هایی است که سام در آنها پا می گذارد. در ادامه مطلب تصاویری از این بازی، به همراه لینک های دانلود را مشاهده خواهید نمود.

 

 

 

amirmahdi بازدید : 116 سه شنبه 21 آذر 1391 نظرات (0)

تریلر جدید NFS : Most Wanted به نام “تحت تعقیب” منتشر شد

امروز تریلر جدیدی به نام “تحت تعقیب” از بازی مورد انتظار Need For Speed : Most Wanted منتشر شد و صحنه های بسیار زیبا و اکشنی از تعقیب و گریز بین پلیس و راننده های متخلف را به تصویر کشید.به علاوه آن،قابلیت جدیدی در بازی به نمایش در آمد به نام Switch که میشود در نقاطی که ظاهرا خود بازیکن از قبل طرح ریزی کرده بود اتوموبیل را با یک اتوموبیل سالمتر تعویض کند و به تعقیب و گریز ادامه دهد.در ادامه تریلر را مشاهده میکنید :
دانلود HD
دانلود SD

پایان تاثیر گذار
بازی های خوب همیشه علاوه بر گیم پلی عالی باید داستان گیرا و زیبا داشته باشند تا مخاطب را راضی نگه دارند و بازی های معدودی در این امر موفق شده اند…

چیز مهمی که در این پایان این بازی هاست این است که بازی میتواند حس یک فیلم سینمایی را به ما بدهد و ما را تا سر حد گریه هم ببرند.
در ادامه با ۶ پایان تاثیر گذار در دنیای بازی با شما همراه خواهم بود.
۶-چاقوی سرنوشت(call of duty modern warfare2)
 
مجموعه بازی های ندای وظیفه همیشه جزو بازیی های بوده اند که از روایت داستانی عالیی بر خوردار بوده و واقعا می توانند حس یک فیلم را به مخاطب القا کنند.
شرح پایان:چاقویی در شکمتان است.
دردی پایان ناپذیر دارید.
نفرتی زیاد.
از کسی که این کار را کرده.
از کسی که تمامی اتفاقات زیر سر اوست.
و حالا دارد دوستتان را میکشد.
سعی میکنید چاقو را بیرون بیاورید.
اما بیرون نمی آید.
اما ناگهان!
نفرت و درد با هم قاطی میشوند.
و چاقو در می آید و آن را به طرف شپرد پرتاب میکنید.
او میمیرد و پرایس زنده است.
و در آن هنگام میتوانید هم خنده کنید و هم گریه.
بررسی:پایان بازی با پیچش های زیاد داستان واقعا زیبا بود مخصوصا وقتی که چاقو را پرتاب
میکنید موسیقیی زیبا پخش میشود و انسان را تحت تاثیر خود قرار میدهد.
در آن هنگام احساس سر بلندی میکنید و به تماشای پایان بازی مینشینید و ناگهان آهنگ
اچیومنت و یا تروفیتان در می آید و خوشحال میشوید!
۵-سرخپوستی که نخواهد مرد(Red dead redemption)

بازی سرخپوست مرده یکی از بهترین بازی های تاریخ است که به دلیل داستانش توانسته است عده ی زیادی را شگفت زده کند.
بازی های شرکت راک استار همیشه روایت کننده ی داستانی زیبا بوده اند و در آن شکی نیست.
شرح پایان:با خانواده ات راحت در خانه نشسته ای.
در آرامش و سکوتی زیبا.
ولی ناگهان!
نظامی ها حمله میکنند
شما،عمو و فرزندتان از خانه دفاع میکنید تا همسر و خانه آسیب نبینند.
شلیک میکنید.
میکشید.
ولی
عمویتان تیر میخورد و میمرد.
شما اوضاع را بد می بینید.
پس همسر و فرزندتان را با اسب میفرستید.
ناگهان سربازان شما را محاصره میکنند(عکس)
و شما راهی به غیر از مرگ ندارید.
میمرید
اما پسرتان باز میگردد
شما را دفن میکند
و سال ها بعد که مادر می میرد
برای انتقام می روید.
بررسی:هنگام داع از خانه باران غم انگیزی میبارد و همین موضوع پایان را به ما میرساند
همینطور موسیقی در این تکه از بازی غوغا میکند و شما را از ناراحتی به گریه می اندازد.
۴-خنده ی تلخ(Batman arkham city)

بازی بتمن شهر آرکام به نظر من یکی از بهترین بازی های تاریخ بازی سازی است که واقعا شیوه ی روایت داستان عالیی دارد و مخاطب را درگیر آن میکند.
همین طور شرکت رمدی یکی از معدود شرکت هایی است که در داستان حرف اول را در ساخت بازی میزند.
شرح پایان:فریب خورده اید.
عشقتان مرده است.
حس انتقامی را دارید.
که تا بحال نداشته اید.
همه ی اینها پشت یک دلقک است.
دارد از درد بیماری میمیرد و دارو میخواهد.
شما چه میکنید.
دارو را میدهید و یا میگذارید او بمیرد.
بتمن این کار را نمیکند.
جوکر میمرد.
و بتمن از کرده ی خود پشیمان است
و یا شایدم نیست
به هر حال جنازه اش را در آغوش میگیرد.
مثل دو برادر که دیگری آن را کشته است.
بی توجه به حرف دیگران جنازه اش را بر زمین میگذارید و میروید.
توضیح:موزیکی غم انگیز پخش میشود و شما را کم کم به گریه می اندازد که چرا این اتفاق افتاد؟
از غم مرگ جوکر حس دوباره بازی کردن را هم ندارید.
۳-طمع شیرین سیگار(call of duty MW3)

واقعا شیوه ی روایت داستان در بازی های ندای وظیفه زیباست و به همین دلیل دو تا از رتبه های ما را به خود اختصاص داده است.
شرح پایان:جنایتکار کثیف
دوستم را کشتی
دنیا را به تباهی کشاندی
ولی نه!
من نمی گذارم
تو را دار میزنم
و بر سر جنازه ات
سیگار کوبایی ام را میکشم!
توضیح:واقعا حس زیبای انتقام را در این لحظه از بازی حس میکنید.
موسیقی نهایت جنون را دارد وهیچ چیز شیرین تر از دیدن سیگار کاپیتان پرایس نیست!
۲-ماری که رئیسش را کشت(Metal gear solid 3 snake eater)

صحبت درباره ی متال گیر و هیدئوکوجیما سخت است ولی هر دو آنها بهترین ها در دنیای بازی ها هستند به طوری که گفته میشود کوجیما کارگردان سینما میشد!
فقط یک خط از شرح پایان را بخوانید اشکانتان در می آید:
به تو یاد دادم
چطور بجنگی
چطور زنده بمانی
بزرگت کردم
همانند پسرم
همه چیزم را به تو دادم
و جانم را میخواهی
کشتی مرا
به جرم خیانت به کشورم
ولی به آن خدمت کردم
و حالا آمدی بر مزارم
جک(بیگ باس خودمان)
اشکالی ندارد
باز هم مثل یک مادر دوست دارم.




باز هم مثل یک مادر دوست دارم.
توضیح:تمامی این جملات طی یک دموی طولانی و غم انگیز نشان داده شد که موسیقی آن من را به گریه انداخت
هنگامی که اسنیک بر سر مزار رئیس آمد تا احترام نظامی بگذار،همزمان با او بلند شدم و احترام گذاشتم.
قلبم سراسر غم بود و حس بدی داشتم.
میدانم همه ی این ها بازی است ولی یک دقیقه سکوت کنید برای رئیس.
۱-درد، چیزی که من اسمم است(Max payne 1)
(قبل از توضیح هر چیز لطفا نگید زیاد مکس پین دوست دارم و طرفدارش هستم دوستان باور کنید این بازی حسی که به من داد که تا سال ها درگیرش بودم و برای همین این بازی انقدر ستایش میکنم) مکس پین
بازیی زیبا با حسی نوآر
انتقام گرفتن از کسی که خانواده ات را کشته را به خوبی نشان میدهد
شرکت رمدی سازنده ی این بازی بود. شرح پایان: هورن(شخصیت منفی اصلی بازی) کشتی زن و بچه ی بیگناهم
به دلیل هیچ و حالا داری فرار میکنی با هلیکوپترت ولی درد چیزی است که با همه ی انسان هاست پس درد خود درد را ببین هلیکوپتر منفجر میشود. مکس پین این رئیس پلیس جیم براوو است که با تو صحبت میکنددستانت را بر روی سرت بگذار و تسلیم شو. مکس:چیزی دیگر برای از دست دادن نیست مکس دستگیر میشود و در ماشین پلیس(عکس) جمله ی زیر را میگوید: ما هردو پیروز شدیم(پلیس ها و مکس) توضیح: در قسمت آخر بازی هورن که با هلیکوپتر فرار میکند مکس ناگهان نا امید میشود ولی در نا امیدی بسی امید است. مکس نارنجک انداز را بر میدارد وبا آن به دکل روبروی هلیکوپتر شلیک میکند و هورن منفجر میشود. ناگهان موزیک قدیمی بازی نواخته میشود بازی به پایان میرسد. نتیجه گیری:تمامی بازی های ماندگار به دلیل داستان خوب توانسته اند جایی در خاطرات ما داشته باشند. 


تاریخ انتشار دقیق GTA 5 اعلام شد
طبق خبرهای قبلی،می دانیم که Rockstar تاریخ عرضه ی بازی GTA 5 را بهار سال ۲۰۱۳ اعلام کرده بود.امشب در یک اقدام خود جوش،سایت آمازون بازی GTA 5 را علاوه بر آنکه در نوار فروش خود قرار داد،تاریخ دقیق انتشار بازی GTA 5 را نیز ذکر کرد.

بله درست خواندید ! می دانم که شما هم مثل من هیجان زده اید و با دیدن عنوان تاپیک فورا به ادامه ی مطلب آماده تا ادامه ی خبر را بخوانید،پس منتظرتان نمی ذارم !!

سایت فرانسوی آمازون،تاریخ انتشار بازی Grand Theft Auto V را سه شنبه ۱۹ JUN 2013 میلادی که برابر با چهارشنبه، ۱۳۹۲/۰۳/۲۹ را اعلام کرد.

خاطر نشان میشوم که یک هفته قبل از تاریخ انتشار GTA 5 نمایشگاه E3 2013 نیز برگزار میشود که در ان احتمال معرفی کنسول های Next-Gen بسیار زیاد است.



 

 

 

amirmahdi بازدید : 113 سه شنبه 21 آذر 1391 نظرات (0)


Activision از عرضه بازی Call of Duty: Black Ops 2 در تاریخ 13 نوامبر سال جاری برای PS3، Xbox360 و PC رونمایی کرد.
Activision رسما از بازی رونمایی کرد و اعلام کرد که داستان بازی در سال 2025 و هنگام اتفاق افتادن جنگ سرد جدید رخ خواهد داد.این ناشر سرانجام تریلری از بازی را منتشر کرد که در آن شهر لس آنجلس به نمایش در می آید که زیر حمله دشمن قرار گرفته است. به نظر میرسد قسمت هایی از داستان بازی در خاورمیانه اتفاق بیافتد؛ (یمن ویا حتی ایران)، و تاکنون حضور روبات ها و اسب (!) در بازی تایید شده است.
همچنین با توجه به تریلر به نظر میرسد Frank Woods که در قسمت قبلی حضور داشت، دوباره در بازی ظاهر شود. علاوه بر این نکات به نظر میرسد داستان بازی در دو زمان گذشته، یعنی در 1980 هنگام رخ دادن اولین جنگ سرد با Alex Mason شخصیت اصلی عنوان قبل و سال 2025 با دیوید فرزند Mason، اتفاق بیافتد.
داستان دومین جنگ سرد در سال 2025 به نظر میرسد بین دو کشور ایالت متحده و چین رخ دهد كه Raul Martinez  (شخصیت منفی عنوان) در این جنگ ها نقش خواهد داشت. قرار است خط داستانی بازی در دهه 80 آغاز راه Martinez برای دامن زدن به جنگ را مشخص سازد. همچنین اعلام شده که David Goyer نویسنده عناوین Batman Begins و The Dark Knight وظیفه نویسندگی عنوان را برعهده دارد.
به نظر میرسد قرار است Black Ops 2 داستان آنچه پس از عنوان اول اتفاق افتاد را روایت کند. نکته جالب دیگر این مساله اين بود که هنگامی که از Mark Lamia رییس Treyarch و Dave Anthony کارگردان بازی درباره بازگشت Reznov به این عنوان سوال شد، آنها از پاسخ دادن به این سوال خودداری کردند. همچنین Mark Lamia تایید کرد که بازی دارای بزرگترین و بهترین مد زامبی ها تا کنون خواهد بود. علاوه بر نکات بالا تایید شد که 300 تیم به صورت جداگانه در حال کار بر روی ساخت ندای وظیفه هستند.
اگر شما سری هشتم بازی های ندای وظیفه را بازی کرده باشید حتما گرافیک پایین این بازی شما را از سری بعد نا امید کرده ولی نگران نباشید! گفته شده که بازی از لحاظ گرافیکی با تحول بزرگی همراه خواهد بود و نسخه PC از DX11 پشتیبانی میکند و پیشرفتهای تکنیکی زیادی انجام شده است. افکتهای نور پردازی و تکسچرها بهبود یافته اند اما بازی کماکان همان فریم ریت 60 را حفظ خواهد کرد.
در ادامه این که در بعضی موقعیتهای داستانی به شما این انتخاب داده می شود که از راه های مختلفی برای انجام ماموریتها استفاده کند و به نوعی در روند بازی با تصمیم خودش تغییر ایجاد کند.
سایت کلی آمازون به تازگی اعلام کرده بود که پیش فروش Call of Duty: Black Ops 2 در روز اول ده برابر بیش تر از کسانیست که قسمت اول Black Ops را در روز اول سفارش داده بودند و حال علاوه بر این اعلام شده است که پیش فروش بازی در روز اول نسبت به  Modern Warfare 3 سی درصد افزایش یافته است.
بیش از این هم Modern Warfare 3 رکورد برترین پیش فروش بازی ها را در سایت آمازون به جا گذاشته بود . در واقع MW3 در میان 20 پیش فروش برتر سایت آمازون، از جمله اقلامی مانند کتاب ، فیلم و چیزهای غیر بازی قرار دارد.
تنها  یک روز پس از فاش شدن  سری جدیدی از Call of Duty سایت آمازون بریتانیا شاهد موج عظیمی برای پیش سفارش بازی بوده است.
به نظر می رسد که Call of Duty: Black Ops 2 می تواند رکوردهای فروش را به مانند سری های قبلی ادامه دهد زیرا با توجه به اعلام آمازون پیش فروش بازی در روز اول سه برابر بیشتر از کسانیست که Black Ops را در سال 2010 در روز اول سفارش داده اند.
مدیر بازی های آمازون بریتانیا Graham Chambers در این مورد اعلام کرده است : این عنوان یکی از بزرگترین بازی های سال است و شور و شوق و انتظار بزرگی برای Call of Duty: Black Ops 2 وجود دارد.
او در ادامه اضافه کرده است :
در  Black Ops 2   چیزهایی را خواهید دید که هرگز در Call of Duty های قبل ندیده اید!

 

 

 

 

 

 

مهدی بازدید : 245 شنبه 18 آذر 1391 نظرات (1)

اژدها سن افسانه است که در حال حاضر یک بازیکن، بازی ها!

این حماسه، رایگان بازی ماجراجویی RPG از BioWare لذت ببرید.کسب غارت و ساخت قلعه نهایی.

دستورالعمل برای نصب این بازی:

این بازی نیاز به ادوبی ایر اجرا استhttp://get.adobe.com/air/ اگر شما در حال حاضر آن نصب شده است.

دوبار کلیک بر روی فایل نصب افسانه اژدها سن. وشه برنامه را تحت BioWare.

 

 

 

 

مهدی بازدید : 167 شنبه 18 آذر 1391 نظرات (0)

AOTDC-450x197.jpg

دو ارتش: کارتل شیطانموسس تاکتیکی از تعاونی است به عقب!

بازی ها، سازندگان برنده جایزه از فضای مرده، ارتش  است. دو اتحادیه شیطان ارائه immersive و 3 فرد منحصر به فرد است.

تعاونی اقدام تیرانداز است که در سرمازدگی 2 موتور جدید ساخته شده است.حداکثر destruction.engine برای ان است.

شما و شریک زندگی تان باید شلیک و نابود کردن هر چیزی در مسیر شمارا به یک کارتل مواد مخدر خشونت که بیش از مکزیک گرفته شده است.

ماموریت های مبتنی در آوردن شریک، هر بازیکن باید مقابله وغلبه برای رسیدن به اهداف فردی goal.The مشترک کار تیمی موثر خود را، بیشتر از پاداش به عنوان Overkill جدیدحالت به شما می دهد قدرت ویرانگر برای کشتار جمعی واقعا حماسیکمپین دو بازیکن محلی از Split-Screen آنلاین تعاونی!.

 

 

مهدی بازدید : 112 جمعه 17 آذر 1391 نظرات (0)

 

کنسول WII Uاز لحاظ ظاهری تقریبا همان WIIاست که بزرگتر و کشیده تر شده است.این کنسول در دو مدل BASICوDELUXEعرضه میشود . مدل BASICتنها هشت گیگابایت حافظه ی داخلی داشته و در رنگ سفید عرضه میشود . اما مدل DELUXEبا رنگ مشکی به همراه 32گیگابایت حافظه ی داخلی و یک نسخه از بازی NINTENDO LANDعرضه میشود . این کنسول از دیسکی اختصاصی با قابلیت ذخیره سازی 25 گیگابایت استفاده میکند . این حجم برابر با دیسک 1لایه بلوری است.از طرفی سرعت خواندن دیسک در این کنسول 22مگابایت در ثانیه است که نسبت به 2 کنسول دیگر سرعت بیشتری دارد.

قدرت پردازشیه WII Uبه راحتی میتواند با پلی استیشن3 و XBOX360رقابت کند.NINTENDOبرای ساخت چیپه پردازشی این کنسول از IBMوAMDکمک گرفته است که نتیجه ی ان چیپ ستی مجتمع یا اصطلاحا MULTI CHIP MODULEاست.این MCMاز یک چیپ گرافیکی ساخت رادئون و پردازنده ی چند هسته ای IBMتشکیل شده است.مساحت چیپ گرافیکی تقریبا 5برابر بیشتر از پردازنده است که نشان میدهد NINTENDOبرای قدرت گرفیکی این کنسول اهمیت ویژه ای قابل شده است.به طوری که این کنسول به راحتی میتواند خروجی 1080Pرا نمایش دهد.

Wii U review

 

amirhosseinrrrr بازدید : 118 جمعه 17 آذر 1391 نظرات (0)

 

همه ما می دانیم که EA در 2 سال گذشته وارد مبارزه ای جدی شده تا بتواند Activision و سری Call of Duty را با عنوان هایش از محوریت توجه همگان خارج کند. این کمپانی با عرضه Battlefield 3 اولین قدم ها را برای این کار برداشت، اما Activision نشان داد که بیدی نیست که با این بادها بلرزد! مبارزه BF3 با MW3 به پایان رسید، اما صنعت گیم باید خودش را برای راند دوم مبارزه این دو کمپانی حاضر کند. در حالیکه Activision سعی دارد اطلاعات مختصری از Black Ops 2 منتشر کند، EA نسخه بعدی سری بازی های Medal of Honor را با نام Warfighter معرفی کرد. 2012، سالی است که MOH جدید روبروی Treyarch قرار می گیرد و ناشران این دو بازی قرار است نبرد سختی را با هم داشته باشند.

تا این لحظه مسئولان EA صحبتی از نابود کردن Call of Duty و Activision نکرده اند، چون این کمپانی بازی بسیار بزرگی را در اختیار دارد که هر ناشری خواب آن را می بیند. EA قصد دارد با عرضه این عنوان ها، سهم خودش از این بازار را بیشتر کرد. موفقیت سری بازی های Call of Duty باعث شده تا همه ناشران به فکر ساخت بازی ای برای رقابت با سری COD بیفتند. با عرضه نسخه جدید سری بازی های Medal of Honor در سال 2012  کمپانی EA نشان داد که قصد دارد وارد راهی شود که Activision بیش از 6 سال پیش آن را آغاز کرد و با موفقیت های زیادی روبرو شد. EA با در پیش گرفتن سبک کاری Activision، نه تنها دچار سرافکندگی نشد، بلکه بازخوردهای مثبتی دریافت کرد که به آن ها شانس پیشرفت و بزرگتر شدن را می داد. ایجاد یک استراتژی درست برای بازی هایی که در دست ساخت دارید، دلیل اصلی این موفقیت بود.

عرضه نسخه جدید MOH به این معنا است که سری Battlefield می تواند سالی آرام را پشت سر بگذارد و EA هم با یک بازی دیگر به جنگ با Call of Duty برود. صنعت بازی های کامپیوتری تا کنون شاهد از بین رفتن بازی های زیادی بوده است. عرضه بازی های بزرگ نیاز به ریسک مالی زیادی دارند. دقیقاً چیزی که بازی BF3 از آن برخوردار بود، اما مشاهده کردیم که BF3 به اندازه MW3 موفق ظاهر نشد. بازار Call of Duty کاری کرده که هیچ بازی اکشن اول-شخصی نتواند با آن رقابت کند. Activision دو تیم مختلف برای ساخت سری بازی های Call of Duty در اختیار دارد. یکی از آن ها Infinity Ward و دیگری Treyarch است.

بازی های این دو استودیو با نام واحد Call of Duty ساخته می شوند، اما دارای حال و هوای خاص، سلاح های مختلف، شخصیت های گوناگون و نقشه های متفاوت می شوند. امسال همه انتظار دارند که دنباله Black Ops را از Treyarch مشاهده کنند. بازیکنان زیادی هم منتظر این عنوان هستند. موفقیت بازی Modern Warfare 2 باعث شده بود که همه فکر کنند که Treyarch نمی تواند بازی ای خلق کند که بتواند بهتر از آن باشد، اما Black Ops چیز دیگری بود و استقبال زیادی از آن صورت گرفت. رکورد Black Ops به اندازه ای خوب بود که Modern Warfare 3 نتوانست به آن دست پیدا کند. استودیوی Treyarch با Call of Duty 3 وارد دنیای COD شد. بازی آن ها در آن زمان چندان موفق نبود، اما آن ها رفته رفته در بازی های بعدی خودشان پیشرفت را نشان دادند و کار به جایی رسید که Black Ops رکوردهای تاریخی ای از خودش بجا گذاشت.

از طرف دیگر، باید به این موضوع اشاره کرد که 2 نفر از اعضای کلیدی Infinity Ward از این استودیو جدا شدند و همین موضوع ضربه بزرگی به IW وارد کرد. در حالت کلی سری Modern Warfare از بازی های Treyarch محبوب تر هستند و افتخارات بیشتری بدست آورده اند، اما عملکرد این دو استودیوی بازیسازی باعث شده که سری Call of Duty به یکی از بزرگترین Blockbusterهای صنعت گیم تبدیل شوند و بسیاری از بازیکنان چشم بسته نسخه های جدید این سری را خریداری کنند. Treyarch پس از عرضه Call of Duty 3 قدم به قدم پیشرفت کرد و درهای بیشتری را برای Activision باز کرد تا این سری به موفقیت برسند.

بازی Black Ops 2 تا Call of Duty 9 با هم بازار عنوان های تیراندازی را بزرگتر خواهند کرد و همین موضوع خیلی ها را هیجان زده کرده است. Activision نشان داده که بسیار باهوش است و با مدیریت خوب توانسته بازارش را حفظ کند و سری بازی های COD را زنده نگه دارد. این استراتژی ای است که EA با شک و تردید به آن نزدیک می شود و همچنین قصد دارد که برنامه ای را برای DICE و Danger Close پیاده سازی کند. به احتمال زیاد، بازی Medal of Honor جدید نیز مانند بازی های استودیوی Treyarch با پیشرفت خوبی مواجه شده است. آیا Medal of Honor جدید می تواند بازی Treyarch را پایین بکشد؟ به نظر غیر ممکن می رسد، اما هنوز کسی از آینده خبری ندارد و گذشت زمان همه چیز را مشخص خواهد کرد.

تعداد صفحات : 18

درباره ما
Profile Pic
سلام. من امیر مهدی 12 ساله هستم. این سایت هم خودم ساختم و هدفم راضی کردن شماست. اگر نظری داشتید میتوانید به ایمیل amirmahdi410@yahoo.com ایمیل بزنید یا پایین هر مطلب. ممنونم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    چه نوع سبک بازی را دوست دارید؟
    از کدام کنسول استفاده می کنید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 182
  • کل نظرات : 47
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 32
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 21
  • باردید دیروز : 250
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 333
  • بازدید ماه : 727
  • بازدید سال : 5,491
  • بازدید کلی : 84,930
  • کدهای اختصاصی
    دانلود نرم افزار اندروید کسب درامد از پاپ اپ دانلود آهنگ بندری