loading...
معرفی بازی های جدید pc
مهدی بازدید : 116 جمعه 08 دی 1391 نظرات (0)

حتما با فایل هایی با پسوندهای 001 ، 002 ، 003 … مواجه شده اید که در واقع این فایل ها قسمت های تقسیم شده ی یک فایل بزرگ هستند. با استفاده از نرم افزار 001 File Joiner & Splitter به راحتی می توانید از این پارت های متعدد ، یک فایل واحد و مستقل بسازید و همچنین با این نرم افزار قابلیت ساختن و تقسیم فایل های بزرگ را دارید.حجم فایل شما می تواند نامحدود و بسیار بزرگ (بیش از 50 گیگ) باشد و حجم پارت های کوچک نیز براساس پارمترهای مختلفی قابل تنظیم است. سرعت بالا در تقسیم و یا به هم چسباندن فایل ها ، سادگی کار ، امکانات کاربردی و … از سایر قابلیت های این نرم افزار می باشند.

 

 

 

مهدی بازدید : 153 جمعه 08 دی 1391 نظرات (0)

Frozen Hearth-RELOADED

این بار نیز با یک بازی استراتژیکی جالب دیگر در خدمت کاربران گرامی سایت ایرانیان دانلود هستیم. Frozen Hearth یک بازی استراتژیکی جالب برای  کنسول های  PC  می باشد. که به تازگی منتشر شده است. حجم بازی  2.2 گیگابایت می باشد . با این حال از گرافیک بالایی برخوردار است و می تواند شما را ساعت ها سرگرم سازد. این بازی توسط استودی Epiphany Games ساخته شده است. که یکی از قویترین شرکت های سازنده ی بازی است. شما در این بازی در  سرزمینی پر از جادو و هیولا با چالش های بسیار زیادی روبه رو خواهید شد. سرزمینی که هیولاهای ان در پی کشتن انسان ها و موجودات دیگر می باشد. شما در این بازی در نقش یک فرمانده ی قدرتمند خواهید بود و با سازماندهی سربازان خود به مقابله با آنان خواهید پرداخت شما در این بازی تنها نخواهید بود و خدایان بازی شما را کمک خواهند کرد تا در برابر جادو های دشمنان در امان بمانید شما هم اکنون می توانید این بازی بسیار جالب را به صورت رایگان از وب سایت ایرانیان دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

مهدی بازدید : 133 جمعه 08 دی 1391 نظرات (0)

دانلود بازی Star Wars Empire At War

نام انتشار: Primordial-SKIDROW

حجم: 1.38 گیگا بایت

منتشر کننده : LucasArts

تولید کننده: Petroglyph

ژانر بازی: استراتپیکی

زیان:انگلیسی

با جنگ ستارگان لوکاس ارت به جهان محبوب جنگ ستارگان باز گردید: امپراتوری در جنگ برای کامپیوتر، اولین بازی استراتژی همزمان، در جهان محبوب یودا، لوقا و فورس.بازیکنان کنترل یکی از دو جناح در مبارزه بزرگ برای تسلط کهکشانی را بر عهده دارند. چند سال قبل از جنگ ستارگان: امید جدید، بازی به بررسی ایجاد ائتلاف شورشی ها با امپراطوری برای مبارزه برای نگه داشتن چنگال آهنی خود در جهان می باشد. بازیکنان انتخاب می کنند تا به عنوان یکی از دو جناح بازی کنند. مانند تمام بازی های استراتژی هم زمان دیگر، آنها باید به جمع آوری منابع، ساخت پایگاه، استخدام واحد ها و تحقیقات بر روی فن آوری های جدید بپردازند. همه واحدهای بزرگ جنگ ستارگان اینجا هستند ، از جمله X-wings ها، زمین پیما ها ، AT-ATs و حتی سفینه های بزرگ نابودگر ستاره ای . بازی در تعدادی از دنیاهای مختلف انجام می گیرد ، از جمله مکان  های کلاسیک جنگ ستارگان مثل Tatooine، Yavin 4 و Dagobah . علاوه بر  مکان ها و واحدها ، به نظر می رسد بازیکنان با برخی از واحد های قهرمانان از جمله Obi-Wan ،  Kenobi و terrifying Darth Vader نیز  آشنا خواهد بود . این واحد ها بسیار قدرتمند هستند و می تواند به نوبه خود به بازیکنان در بالا و پایین کردن جنگ های کلیدی کمک کنند. به همین ترتیب، هر طرف واحدهای ویژه و توانایی های خاص خود را دارد. بازیکنان امپراتوری را کنترل  می کنند، به عنوان مثال، در نهایت خود را در کنترل  ستاره قدرتمند مرگ می بینند. گیمر هایی که عاشق بازی های استراتژی هم زمان و جنگ های ستاره ای هستند، متوجه خواهد شد که امپراتوری در جنگ ترکیبی از این دو است. ماموریت ها، واحد ها و داستان بازی عینا مانند جنگ ستارگان کلاسیک است.

 

 

 

 

 

مهدی بازدید : 159 جمعه 08 دی 1391 نظرات (0)

 دانلود بازی Darksiders II سوارکار آخرالزمان

نام بازی: DARKSIDERS II LIMITED EDITION
پلتفورم : pc
ژانر: Action, Adventure, RPG

زبان: Czech, Dutch, English*, French, German, Italian, Polish, Russian, Spanish
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: THQ
مد بازی : N/A
حمایت توسط : Vigil Games
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد
Darksiders II شما را در نقش Death یکی دیگر از چهار سوار آخرالزمان قرار می دهد که مأموریتش آزاد کردن برادرش War و بازگرداندن شهرت اوست. سفر Death همراه با مبارزه علیه شیاطین مختلف و عبور از سرزمین های گوناگون خواهد بود. او بسیار آرام است و قصد دارد کسی را نجات دهد. در Darksiders II او کاملاً به خودش متکی است و همچنین شخصیتی  است که می تواند بسیار تغییر پذیر باشد.

 

مهدی بازدید : 142 جمعه 08 دی 1391 نظرات (0)

 دانلود بازی Painkiller Hell and Damnation نفرین شدگان

نام بازی: Painkiller Hell and Damnation
پلتفورم : pc
ژانر: Action
تاریخ انتشار جهانی : Sep 2012
نوع  فایل : دمو
زبان: Russian, English, Spanish, Italian, German, French
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Nordic Games
مد بازی : N/A
حمایت توسط : The Farm 51
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد

Painkiller Hell and Damnation
عنو ان یک بازی تخیلی اکشن است که نسخه ی کامل آن هم اکنون آماده دریافت است. راستی سوال است که چرا ناشران بازی های چند رسانه ای بیش از قبل به سمت و سوی بازی های تخیلی روی آورده اند و سوال اصلی آن است که آیا مخاطبان اینگونه بازی ها در حال افزایش است یا اینکه به دنبال راهی برای گسترش ژانر چنین بازی هایی در میان گیمر ها هستند. Painkiller Hell and Damnation را شاید بتواند بت نسخه ی اول آن مقایسه کرد.چنانچه نسخه  اول این بازی را انجام داده باشید ، حتما از احساس خود برای ما بگویید. خاطراتی پر از ترس و وحشت  با یک ژانر اکسن دیوانه وار بود.

 

 

مهدی بازدید : 155 جمعه 08 دی 1391 نظرات (0)

 دانلود بازی R.A.W REALMS OF ANCIENT WAR قلمرو جنگ های کهن

نام بازی: R.A.W Realms of Ancient War
پلتفورم : pc
ژانر: Action RPG, Hack N' Slash

زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Focus Home Interactive
مد بازی : N/A
حمایت توسط : Wizarbox
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد

در بازی R.A.W REALMS OF ANCIENT WAR شما به صورت مداوم باید حضور داشته باشید.شما در این بازی میهب ترین و سحر آمیر ترین قدرت ها را در اختیار قرار دارید.قدرت های پادشاهی به شما قدرت مانور بالایی را خواهد داد.از این سمت به خوبی استفاده نماید. در طول جنگ، برخی از مهیب ترین دشمنان خود خواهید دید، هنگامی که ضعیف شدند به خوبی از قدرت ذهنی خود و داشتن استراتژی های پیشرفته بهره ببرید.از این فرصت برای کنترل آنها استفاده نمایید
.پا بلند ها و دیگر هیولا های این بازی فوق العاده خطرناک هستند و این هوش مصنوعی می تواند برای گیمر مشکل آفرین باشد.ژانر این بازی اکشن است. بازی اکشن(به انگلیسی: Action Game) سبکی در بازی رایانه‌ای اطلاق می‌شود که روش اصلی پیشروی در بازی از طریق فعالیت‌های فیزیکی شخصیت بازی باشد و بیشتر بر پایه زد و خورد با سلاح‌های سرد و گرم یا مشت و لگد طراحی شده‌اند. دویدن و جست‌وخیز از یک سو به سوی دیگر، رفتن به مکان‌های ناشناخته و کشف اسرار پشت درهای بسته، زد و خوردهای مهیج و گهگاه نفس‌گیر، همه و همه از ویژگی‌های بارز این سبک بازی‌ها محسوب می‌شوند و خود زیر گروه‌هایی همچون بازی مبارزه‌ای، تیراندازی اول شخص، تیراندازی سوم شخص، بازی‌ اکشن دوبعدی، بازی‌ اکشن سه‌بعدی، بازی اکشن-ماجراجویی، بازی‌ اکشن کمدی، بازی‌ اکشن سه‌بعدی از دید سوم شخص و پلتفرمر تقسیم می‌شود. در این‌گونه بازی‌ها غالبا شخصی در بازی قرار دارد و با روش‌های مختلف با دشمنان مبارزه می‌کند و در انتهای مرحله با غولآخر که قویتر از دیگر دشمنان است روبه‌رو می‌شود و بعد از کشتن غول به مرحله بعدی می‌رود.از تم‌های اصلی این بازی‌ها وجود جان(یا سلامتی) است به نحوی که با اتمام آن شخص می‌میرد.

 

 

 

 

 

 

تعداد صفحات : 18

درباره ما
Profile Pic
سلام. من امیر مهدی 12 ساله هستم. این سایت هم خودم ساختم و هدفم راضی کردن شماست. اگر نظری داشتید میتوانید به ایمیل amirmahdi410@yahoo.com ایمیل بزنید یا پایین هر مطلب. ممنونم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    چه نوع سبک بازی را دوست دارید؟
    از کدام کنسول استفاده می کنید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 182
  • کل نظرات : 47
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 32
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 243
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 305
  • بازدید ماه : 699
  • بازدید سال : 5,463
  • بازدید کلی : 84,902
  • کدهای اختصاصی
    دانلود نرم افزار اندروید کسب درامد از پاپ اپ دانلود آهنگ بندری